dijous, 6 d’octubre del 2011

Dos anys i dos dies

Aquest blog el vaig encetar mentre estava a Bèlgica d'Erasmus. Els primers mesos vaig anar escrivint des de la meva habitació de Brussel·les a partir de les actes dels partits o dels resums que enganxava per internet. Amb la tornada a Barcelona al febrer del 2010 vaig anar arreglant cosetes: un nou disseny, cròniques de partits, estadístiques... Avui, dos anys i dos dies després miro enrere i veig un munt de coses. Coses bones i coses dolentes. Deures que queden per fer, com ser una mica regular a l'hora d'escriure coses. Opinions més o menys encertades dels temes que m'envolten. Però tot plegat va avançant cap on jo volia: fer del waterpolo un esport més proper a tothom. L'any passat vaig començar a col·laborar amb el projecte de lajornada.cat, fet del qual n'estic molt content i ja us dic que enguany seguiré escrivint-hi sobre waterpolo. Aviam si entre tots podem apropar-lo encara més.

Ara comença una nova temporada. La tercera. No prometo res, perquè probablement no ho pugui complir. Tan sols puc dir que seguiré explicant el waterpolo des del meu punt de vista, sovint diferent al de la resta de gent. Gràcies per seguir llegint dos anys després.
Categories: ,

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada