dimecres, 30 d’octubre del 2013

X Torneo Poloamig@s


Aquest proper cap de setmana, i coincidint amb el pont de novembre, arriba la desena edició del Torneo Poloamig@s de Saragossa que organitza l'EM Olivar, una entitat que, a més, enguany celebra els seus 50 anys d'existència. El torneig inclou tres categories d'edat (benjamí, aleví i infantil) i la presència d'un club català (AE Santa Eulàlia) amb dos equips (aleví i infantil). A banda de la competició, el torneig comptarà amb altres activitats com xerrades tècniques per als participants o una taula rodona per a tècnics i delegats sobre els canvis de la normativa aplicats a partir d'aquesta temporada.

El Poloamig@s és un torneig solidari que recapta fons per a diverses associacions sense ànim de lucre i actualment col·labora amb la Fundación Carlos Sanz i Adampi Aragón.

Els equips participants són:

Benjamí
CD Askartza Claret
CN Helios
EM El Olivar
Leioa Waterpolo
Stadium Casablanca

Aleví
Grup 1: CD Askartza Claret, CN Helios, CW Morvedre i Stadium Casablanca
Grup 2: AE Santa Eulàlia, CW Castellae, EM El Olivar i EW Saragossa

Infantil
AE Santa Eulàlia
CD Askartza Claret
CN Helios
CW Castellae
CW Morvedre
EM El Olivar
EW Saragossa
Stadium Casablanca


Dissabte a la tarda i diumenge durant tot el dia seré a Saragossa seguint el torneig, participant a la taula rodona sobre reglament i arbitrant-ne alguns partits. Em fa molta il·lusió poder participar en aquest esdeveniment i vull agrair a l'Edurne Gracia la seva invitació.



0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada