dijous, 10 de febrer del 2011

Poc i malament

Fent un cop d'ull al que diu la premsa del nostre esport arribo a l'edició digital del diari El Punt. Observo (oh, miracle dels miracles) que hi ha una breu notícia sobre la jornada del passat cap de setmana i que aquesta va aparèixer a l'edició en paper d'El 9 Esportiu. Llegir el titular ja em fa mal als ulls: "El CN Barceloneta s'escapa". Quan clico dins encara em desmoralitzo més. Les sigles CN desapareixen i el conjunt mariner passa a formar part dels Atlètics, com el de Madrid o el de Bilbao. Per si no fos poc, la resta d'equips catalans, a excepció d'un breu comentari sobre la golejada del CNB sobre el Túria, tampoc són mencionats.

Puc entendre que a la redacció dels diaris El Punt i Avui no hi hagi un sol aficionat al waterpolo. Ja em costa més de creure que a la secció d'esports d'aquests diaris ningú sàpiga, almenys, que l'Atlètic-Barceloneta porta cinc lligues consecutives o que el Sabadell Astralpool ha guanyat la Copa aquest cap de setmana. Però em sembla aberrant que no sàpiguen ni tan sols consultar la web de la RFEN per tal d'escriure bé el nom del club.

Això si, m'assabento que l'Open de Phoenix de golf el guanya Mark Wilson i el màsters de Qatar, també de golf, és pel danès Thomas Bjorn...
Categories:

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada