dimecres, 8 d’octubre del 2014

Petits canvis per la 2014/15

La temporada en categories és a punt d'arrencar i aquest cap de setmana ja es jugaran els primers partits en categories infantil, cadet i juvenil. Abans de començar, però, potser seria convenient donar un cop d'ull a la Circular WP 01 de la FCN, que fa referència a les Disposicions Generals 2014/15. Dos aspectes, dels quals no n'havia rebut notícia, em criden l'atenció.

El primer crec que és una bona notícia. En l'apartat 6, que fa referència a Actes i Resultats hi trobem, en el 6.1, el següent text: "A partir d’aquesta temporada 2014-2015 els entrenadors hauran d’acreditar la seva persona als àrbitres de la competició i signar l’acta del partit.". I dic que em sembla una bona notícia perquè de tots és ben sabut que existeixen clubs on no tots els entrenadors tenen llicència ni tenen la titulació requerida. Ara que sembla que Zinedine Zidane acabarà el curs d'entrenador que li permetrà entrenar al Castilla potser aniria sent hora que ens hi posséssim també nosaltres.



L'altre punt que m'ha cridat l'atenció és que la categoria infantil es jugarà amb pilota woman. Un fet que, a 3 dies de començar la competició, no tinc clar que tots els clubs i tots els àrbitres tinguin clar...


Val a dir que estic molt i molt a favor del tema comprovar si l'entrenador és qui diu ser. La temporada passada ja em vaig trobar en un partit on l'àrbitre ho va detectar. Enguany, espero, això farà enrere a alguns clubs a l'hora d'intentar això i, espero encara més, aboqui a tots els entrenadors a una formació reglada.

Pel que fa a la mida de la pilota en categoria infantil la veritat és que no hi veig cap avantatge, però tampoc cap inconvenient. Això si, potser hagués estat bé informar-nos a tots...


Categories:

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada