dilluns, 16 de setembre del 2013

2013/14, on the road

Enguany he encetat la temporada des d'Andorra. La cinquena del blog, ja. Com sabeu a Andorra s'ha disputat la primera edició de la BWMF Cup. Una competició infantil i cadet amb 32 equips provinents de Catalunya, Euskadi, Aragó, Itàlia, Grècia, Hongria i Anglaterra que ha portat al petit país dels Pirineus més de 400 nens. Si us he de ser sincers ha estat la competició on he currat més però al mateix temps la competició de la qual em sento més orgullós d'haver-hi format part. Si hem de creure'ns tot el que ens han dit ha estat un gran torneig. Cal felicitar a tots els participants i organitzadors perquè ha estat senzillament espectacular el que hem fet entre tots plegats a Serradells.

Ha estat un plaer treballar amb gent de la talla de Mario del Favero, compartir moments amb Ruben Michavila, Joan Jané, Xavi Pérez o Javi Aznar (per citar-ne alguns). I, sobretot, ha estat un plaer formar un equip de treball tant potent al costat de Pau Segurana, Tere Pascual, Alberto Castro, Mikel Markaida, Àlex Màrquez, Edurne Gracia, Ricard Mármol, Alberto Martínez, Marc Martínez, Lídia Escoda, Óscar Molina, Xavi Cerro i Sofia Aguayo. Tampoc em puc oblidar de la gent que ha currat des de fora la piscina, que són molts. I un agraïment especial a tres persones: Cristóbal Carrasco, Àlex Corres i Juan Carlos Sanchón. El primer per haver currat com ningú. El segon per haver-me aportat la seva experiència. I el tercer per haver-me enredat en aquest projecte.

Medalla d'or per a tota aquesta gent de vermell de l'Andorra BWMF Cup // Foto: Ruben Michavila

Un cop passat Andorra queda tota la temporada per endavant. Una temporada on m'agradaria fer un munt de coses però no sé si tindré temps per fer-ho tot.

M'agradaria sortir més de Barcelona i anar a tuitejar partits a d'altres llocs. Sé que a Terrassa fa un any que m'esperen (i m'ho recorden sovint) i que l'any passat tan sols em vaig moure per la Copa de la Reina i les finals de DH masculina i femenina. No prometo res, però intentaré donar més voltes enguany.

M'agradaria poder donar més resultats de categories. Procuraré publicar tot el que m'arribi en forma de twitter, mail o whats. Us animo a tots a fer-me arribar els resultats per tal de poder-ne fer difusió.

M'agradaria parlar amb molta gent i encetar un apartat d'entrevistes. Tinc al cap una llista de gent amb qui vull parlar de waterpolo i d'altres coses fora del waterpolo. Però, com sempre, necessito temps.

La veritat és que tinc el cap com un timbal. Moltes ganes de fer coses i poc temps per fer-les. Arribarem fins on podrem. Si m'hi acompanyeu estaré encantat! Comencem?

#WaterpoloNonStop

Categories: ,

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada