dimarts, 22 de novembre del 2016

Participants XIII Poloamig@s

L'organització del Torneo Poloamig@s ha donat a conèixer avui la llista dels equips participants de la tretzena edició, que es disputarà a la piscina Ana Carmen Muñoz de Saragossa entre els dies 4 i 6 de desembre. En aquesta edició es batran els rècords de participants (gairebé 500), equips (36, provinents de 14 clubs diferents) i partits (fins a 110 es disputaran).

Els equips participants, per categories, són els següents:


BENJAMÍ
Askartza WLB
CN Barcelona
CN Molins de Rei
CN Poble Nou
CN Sant Andreu
EM El Olivar
EW Saragossa A
EW Saragossa B
Gersan Helios
Leioa WLB

ALEVÍ
Askartza WLB
CE Mediterrani A
CE Mediterrani B

CN Barcelona
CN Molins de Rei Masculí
CN Molins de Rei Femení
CN Poble Nou
CN Sant Andreu
EM El Olivar Dolphins
EM El Olivar Octopus
EW Saragossa
Gersan Helios
Leioa WLB

Stadium Casablanca

INFANTIL
Askartza Leioa
CE Mediterrani
CN Poble Nou
CN Sant Andreu
CW Donostia
EM El Olivar
EW Saragossa
Lautada UP Gasteiz
Leioa WLB
Gersan Helios
Stadium Casablanca
UE Horta


Un any més, el Poloamig@s omplirà Saragossa de joves waterpolistes // Foto: EM El Olivar

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada